Hedman Partnersin asiakaspalvelun puhelinlinja on jatkossa auki kolme päivää viikossa
Perjantai, 27.9.2019Hedman Partnersin asiakaspalvelun puhelinaika on auki klo 9–12 kolmena päivänä viikossa maanantaista keskiviikkoon. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan täydentämällä tätä tiedotetta.
Voitte jättää sähköpostitse soittopyynnön, jos olette saaneet kirjeen ja haluatte asioida mieluiten puhelimitse, jolloin olemme teihin yhteydessä. Kirjeissä ilmoitettu määräpäivä pidentyy automaattisesti takaisinsoittoon asti.
Päivitys: Joulun aikaan asiakaspalvelu on kiinni. Asiakaspalvelu on auki seuraavan kerran 30.12.2019 ja poikkeuksellisesti 2.1.-3.1.2020. Normaali päivärytmi palaa jälleen loppiaisen jälkeen 7.1.2020 alkaen.
Aiempi tiedote:
Hedman Partnersin asiakaspalvelun puhelinaika on poikkeuksellisesti auki klo 9–12 kolmena päivänä viikossa 15.11.2019 saakka.
Viikolla 40 (30.9. alkaen) asiakaspalvelu on auki maanantaina, keskiviikkona ja torstaina. Muutoin asiakaspalvelu on auki maanantaista keskiviikkoon, ja mahdollisista muutoksista ilmoitetaan täydentämällä tätä tiedotetta.
Pahoittelemme lyhennetyistä aukioloajoista aiheutuvaa haittaa. Voit jättää sähköpostitse soittopyynnön, jos olet saanut kirjeen ja haluat asioida mieluiten puhelimitse, jolloin olemme sinuun yhteydessä. Kirjeissä ilmoitettu määräpäivä pidentyy automaattisesti seuraavaan päivään, jolloin asiakaspalvelu on taas auki.
Päivitys: viikolla 45 (4.11.2019 alkaen) asiakaspalvelu on auki maanantaina, keskiviikkona ja torstaina.